2007年7月31日星期二

Especially for YOU

今天下午,收到了一份礼物。

一份来自Jason 的礼物。这礼物很特别,因为他说是送给我的订婚礼物,可是他竟然是透过 msn 传送给我,而我竟然也傻乎乎的轻轻按了我的滑鼠一下,就这样收下了这礼物;我说,我还要其它礼物,他竟然还耍赖的说没了没了,就只有这而已…我不是辩论高手,所以我输了,所以我选择收下这份礼物…

这礼物,也许我该以礼轻情意重来形容比较贴切吧!我利用了蛮久的一段时间才明白这礼物的意义;嗯…收下了礼物之后和他瞎聊了几句,连再见也没说就细细的品尝。我任由自己放空了大约一个小时有吧,我想,他也会允许我这么做的。因为无论什么时候,不管他身在何地,他都会任我放纵…有这么的一个好朋友,人生还有什么缺憾呢?

就揭晓吧!这礼物其实是一首英文歌。现在的我是越听越喜欢,有些歌曲确实是需要细细的去聆听,才会慢慢的听出味道来…

由于我还没学会如何上传歌曲到部落格来,所以四处偷师。结果是我把整个 mp3 player 搬到部落格的右手边,喏…就是蓝色的那个,名为=幸福之歌=的那一个。

Especially for you - म्य्म्प

Especially for you
I wanna let you know
what I was Going through

All the time we were apart I thought
Of you
You were in my heart
My love never changed
I still feel the same

Especially for you
I wanna tell you
I was feeling that
Way too
And if dreams were wings, you
Know I would have flown to you
To be where you are
No matter how far
And now that I’m next to you

No more dreaming about
Tomorrow
Forget the loneliness and the sorrow
I’ve got to say
It’s all because of you

And now were back together,
Together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love I have is
Especially for you

Especially for you
I wanna tell you, you mean all the world to
me
How I’m certain that our love was
Meant to be You changed my life
You showed me the way
And now I’m next to you

I’ve waited long enough to find you
I wanna put all the hurt behind you
And I wanna bring out all the love
Inside you, oh and
Now were back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love I have is
Especially for you

You were in my heart
My love never changed
And now that
I’m next to you
No more dreaming about
Tomorrow
Forget the loneliness and the
Sorrow I’ve got to say
It’s all because of you

And Now were back together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love I have is
Especially for you

Together, together
I wanna show you my heart is oh so true
And all the love I have is
Especially for यू

希望你们能够花几分钟的时间让自己放松,跟着歌词和旋律哼哼这首歌吧!

没有评论:

发表评论

~谢谢大家的留言~
MuackssssXD